Thursday, October 29, 2009

update...........

lama aku tak update blog....cam tak de cerita2 nak dikongsi........minggu nie masih sibuk ngan budak2......exam dah dekat......baru la nak pulun nak belajar....tu pun aku tengok masih banyak yg masih lepak2......tak tau la sama ada dah sedia nak exam atau dah sedia nak berkerja lepas exam...... ada jugak yg cam tak kisah langsung..... masih tak sedar yg parents tu kategori org miskin.....marah pun ada.....kesian pun ada...... tu la realiti yg aku dapat tengok kat luar bandar..... future hanya apa yg dapat dilihat didepan mata..... cerita budak exam....aku pun baru dpt result exam..... Mac ulang lagi last chance.....entahlah aku pu tak tau camna benda tu dinilai..... ada yg kata bias.....tak tau mana betul..... projek 1st aku dah 99.9% settle.... next week duit keluar..... maybe Dec start installment...... tenant dah masuk last month.... project 2nd tengah pikir2 ..... material dah ada....cuma tengah timbang2 nak on ke tidak......

No comments:

Post a Comment