Tuesday, September 1, 2009

bulan baru.........

sedar tak sedar dah masuk bulan 9 ......jadi aku rasa dah boleh start buat review pencapaian suku ke3 tahun nie......apa yg dah dicapai sepanjang tahun ini??.......untung ke rugi??.....semakin maju ke semakin mundur?.......tahun nie aku rasa ada sedikit perubahan dalam hidup aku..........pengurusan kewangan aku.....kalau sebelum ini aku tak ambil pusing sangat pasal financial management sekarang macam dah mula ambil kisah.............sebelum ini aku jadi pemerhati sekarang aku dah terlibat dalam property......kalau dulu baca blog org sekarang aku dah berjinak2 berblog(walaupun org tak baca)......aku dah nampak kebaikan berblog nie .....ia boleh dijadikan sebagai peringatan kepada apa yg kita buat sehari2........tengok pencapaian.......peringatan tentang matlamat......boleh cari kawan2.....senang nak review........harap2 semua ini bawak kesan baik untuk aku dan keluarga......

No comments:

Post a Comment