Sunday, August 2, 2009

demonstrasi....

kenapa aku tak suka demonstrasi???
1. aku buang masa hampir 2 jam dalam kereta
2. aku terlepas penerbangan balik ke Sabah sbb tak sempat sampai airport
3. aku kena beli tiket baru untuk balik (ikut low cost mana boleh refund)
4. aku kena gas pemedih mata masa kat CM walaupun aku tak terlibat berdemonstrasi
5. buang masa lagi satu hari kat KL (sbb tiket flight hari yg sama dah habis)
6. aku tak rasa aku dapat apa2 faedah dari demonstrasi
org yg gila berdemonstrasi dapat kepuasan...... aku dapat apa???
IMHO kenapa kita nak takut dengan ISA?? kalau tak salah akan bebas jugak....cam baru2 nie ada aku dgr guru kena tangkap ISA...dekat2 2 tahun..apa dia dapat bila keluar??? RM...RM....duit gaji dua tahun beb kiralah sendiri berapa banyak........ALLAH tu MAHA Adil cuma kadang2 org yang tak percaya dan yakin tentang kekuasaanNya..........

No comments:

Post a Comment