Monday, October 12, 2009

bday...

semalam bday anak aku yg sulung.......petangnya makcik jj buat surprise party untuk dia......tq sebab sediakan semuanya(ditanggung lagi).........balik dari majlis aku punya wife tanya dia.....how do u feel about the party??......i like the party but a little bit sad....... because bday party should have cake and present......i have bday cake but not the present.....alamak baru aku ingat yg aku tak sediakan hadiah untuk dia....malam baru aku dapat cari hadiah untuk dia......moga2 jadi anak yg solehah.....

3 comments:

  1. he..he.. ada dengar jugak cerita nih!!.. cerdik betul si alia ni.. lain kali mum n apak die jgn lupa ah..

    ReplyDelete
  2. dia tunggu present dari mc nya...:):)

    ReplyDelete
  3. dia tunggu present dari mc nya...:):)

    ReplyDelete