Saturday, November 21, 2009

2nd project.......

kalau last month aku ada sebut tentang 2nd project tahun 2009.....hari ni secara tidak rasmi siaplah sudah project tersebut......jutaan terima kasih kepada geng aku ......En Samsir Bakri atas kesudian membantu aku menjayakan projek ini.......jasa tuan Allah jua yg membalasnya.......kepada geng2 yg lain terima kasih atas nasihat dan pandangan yg membina sepanjang penghasilan projek ini......sekarang sampai la masa bertenang sehingga projek ini mendatangkan hasil......projek nie sebenarnya aku dah rancang sejak last year...... memandangkan ada masalah2 teknikal .....terbengkalai sampaila tahun nie.....esok sebelum aku balik bercuti...... nak pergi merasmikan pelancaran projek nie......moga2 berjaya .....memandangkan ini adalah long term project jadi kenalah banyak2 bersabar.......ingat semua ....bukan senang nak senang....plan your future.....any suggestion for next year project???

No comments:

Post a Comment