Monday, August 16, 2010

kopi & 6 jahitan.........

hari nie aku balik keje dengan penuh kejutan.....rambut anak teruna aku keras.....ingatkan pasal gel...tengok2 ada kepingan serbuk kopi kering dengan darah......anak aku bermain ngan kakaknya pastu terantuk kaca meja.......maid aku apalagi terus tuang serbuk kopi(maid aku org indonesia) ....terus aku suruh bukak uniform sekolahnya dan basuh kepala.......tengok2 lukanya besar....kelam kabut hantar pegi klinik....ingatkan boleh bubuh gam je .....sekali lepas potong rambut ngan dicuci .....tengok dalam .....hampir nampak skull....terpaksa jahit ..... 2 didalam 4 kat luar......2.5 cm.......seminggu mc.....kena la pakai balutan 2-3 hari untuk elak luka terdedah.....harap2 tak berulang.....bagi aku ini antara cabaran kalo ada anak......kakaknya ....apa lagi kena lecture la ngan maknya.....ada kot 20 min.....2 sessi lagi.......hope she learn something from that accident......be nice with your sibling.....


No comments:

Post a Comment