Saturday, August 28, 2010

mendidih......

semalam aku ada meeeting lepas Solat jumaat.....sampai la lebih kurang 4 petang.....dari bandar gerak untuk amik anak aku.....yg perawan tu kalo lambat je aku amik mesti menangis..... tetiba aku tengok kereta dah berbaris ........... apahal ada accident ke?......tengok2 ada satu kereta baik punya slow jalan.....nak jaga skirt keretanya kot..... takut pecah......setiap lubang dia elak....setiap bump dia perlahan .....sekali aku tengok tayarnya lagi 1 inch kena mudguardnya...... memang la buat skirt ganti tayar bukan pakai duit aku....tapi kalo dah sampai menyusahkan orang apa cerita?......ada sebab kenapa kereta tu dikeluarkan ikut spec standard.....mau jugak jadi engineer...... modified ikut spec sendiri......kalau berfaedah takpe ini makin menyusahkan aku tengok.......

No comments:

Post a Comment