Thursday, July 23, 2009

kerja

hari nie aku tak berapa produktif.....kerja hakiki ada 1jam 50 min.....buat kerja2 perkeranian 1jam 30min ....habis......jadi apa nak buat???? macam biasa aku lepak2 ngan kawan2 bersosial.....dengar cerita tentang kewangan , politik , kesihatan, gossip...bla bla bla.....masing2 ada pendapat tentang sesuatu perkara.....bagus nie la caranya kita boleh maju.....bincang dan belajar tentang sesuatu perkara.....topik yg aku paling minat sekarang...kewangan.....boleh belajar dari senior2 tentang cara nak manage kewangan.....bisnes, pertanian, import-eksport, insuran, direct selling, hartanah dan macam2 cara.....dan kalau aku perhatikan belum ada dari member2 aku yang dah keluar dari "rat race" masing2 masih lagi berusaha......walaupun kebanyakannya adalah senior2....harap2 semua akan dapat keluar dari permainan tu....sekurang2 nya boleh pencen awal dan enjoy life.......

No comments:

Post a Comment