Friday, July 10, 2009

soping

pagi aku sibuk buat tapai ngan anak murid suma...... isnin nanti nampak la hasilnya.....kalo tengok gayanya aku yakin 90% tak kan
berhasil...mana taknya sambil buat kerja sibuk bercerita langsung tak septik.....
.........petang pas antar alia aku ngan anak teruna aku pegi amik invois.....pastu pegi window shopping brg kom ngan camera sikit....hasilnya flash drive 8G...kos 58..ngan sd card 4G..kos 43...
cam tambah mahal pulak
aku rasa brg2 com nie mungkin nak cover kos masa ekonomi teruk lepas kot......skrg soping kena ikut kepentingan ...drive untuk kerja....sd card untuk famili.....soping jugak baik untuk release tension.....balik singgah petrol pump beli milo...ade pulak minum free.....ingat kan masa2 perayaan je ade...cara tarik customer kot............

No comments:

Post a Comment