Wednesday, July 15, 2009

tq

hari nie aku tgk2 beberapa blog org2 yg sudah berjaya dalam bidang hartanah....memang aku respek sebab mereka2 nie tak lokek nak berkongsi ilmu dalam bidang tersebut.....dengar memang best ada yg rumah sampai 40??? itulah namanya rezeki dari Allah....rezeki tu ada kat mana2 cuma kita yg perlu cari...yg penting betul caranya....sebenarnya dah lama aku ikut blog otai2 nie hinggakan aku akhirnya mengambil keputusan untuk belajar2 menceburkan diri dalam bidang yang sama.....iaitu hartanah....walaupun agak terlambat .....at least biarlah bergerak sedikit dari langsung tak bergerak....kenapa aku pilih bidang nie???? ......aku nak ada masa yg banyak ngan famili....aku penah ada keje 8am~8pm.... masa tu aku benar2 terasa yg hidup nie cam kosong langsung takde quality time ngan keluarga.....cari rezeki penting ....keluarga juga penting....aku tak nak jadi cam cerita2 melayu kat tv .....parents sibuk cari rezeki anak2 tak ketahuan......

No comments:

Post a Comment